.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلشیفته بالاخره برهنه شد! + عکس
گلشیفته بالاخره برهنه شد! + عکس

گلشیفته فراهانی هنرپیشه ای که در ایران به هر آنچه می خواست رسید در غرب برای حضور حداقلی و حفظ شهرت، عکس برهنه اش را در روزنامه مشهور فرانسوی منتشر کرد.

به گزارش صراط، پیش از نیز وی برای حضور حداقلی بر پرده های سینمای سرشار از فرهنگ و هنر غرب، در صحنه های عاشقانه! فیلمی به کارگردانی مرجان ساتراپی و ونسان پارونو ، با بازیگر مرد مقابل اش، همبستر شده بود.

گفتنی است پدر فراهانی پیش از این وی را فردی روشنفکر خوانده بود و از مسئولین خواسته بود مقدمات حضور آبرومند و پرشکوه ایشان در کشور را فراهم کنند.

این اقدام زشت و خلاف اخلاق فراهانی به عنوان یک زن مسلمان با ملیت ایرانی، خشم هم وطنانمان را برانگیخته است به صورتی که در صفحه متعلق به وی در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 3000 کامنت علیه این رفتار ، منتشر شده است.

این پروژه های سیاسی خلاف اخلاق و ارزش های انسانی پیش از این نیز از سوی غرب برای مبارزه سیاسی- فرهنگی با اسلام به نام مدنیت و آزادی برای دفاع از ضد ارزش برهنگی در کشورهایی مانند مصر، پاکستان، افغانستان و آذربایجان اجرا شده بود.

در مرحله اول این برنامه ضد فرهنگی دو نویسنده نه چندان مشهور خارج نشین و یک وبلاگ نویس مرد اقدام به انتشار عکس های برهنه شان در فضای مجازی کرده بودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1390
گر می نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله و دستان را
تو غره بدان مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلامست آن را
(خیام
شهرستان 28 دي 1390
تف بر ایشون ، لعنت برایشون ، مرک بر ایشون ، بازهم تف بر ایشون
نا شناس 29 دي 1390
فساد اخلاقی در بازیگران سینما چیز عجیبی نیست. خیلی از بازیگرای سینما مستعد یک چنین فسادی هستند. کی می خواد فساد در سینمای ایران رو درست کنه خدا می دونه
نا شناس 29 دي 1390
فساد اخلاقی در بازیگران سینما چیز عجیبی نیست.
خیلی از بازیگرای سینما مستعد یک چنین فسادی هستند.
کی می خواد فساد در سینمای ایران رو درست کنه خدا می دونه
نا شناس 29 دي 1390
بازیگران و هنرمندان ایرانی عمدتا انسانهای شرافتمند و با آبرویی هستند و در بین آنها افرادی هم هستند که برای کسب شهرت دست به هر کاری میزنند-خانم فراهانی حتما به این موضوع اشاره دارند که "این هم بگذرد"و بر همین اساس هم دلخوش به فراموشی مردم هست و امیدوار به بازگشت به ایران-ولی غیرت مردم ایران این اجازه را به ایشان نمیدهد
نا شناس 29 دي 1390
خدایا هرچه زودتر درظهور مولایمان صاحب الزمان تعجیل کن تا دیگر اینجور کثافت کاریها را نبینیم.
نا شناس 29 دي 1390
چقدربیکارین که زندگی شخصی مردم روپیگیرمیشین تاببینین چکارمیکنن؟؟نشان ازبی فرهنگی ماست...الآن که همه مامحتاج یه لقمه نون هستیم ..برین به مسئولین محترم بگین سه هزارمیلیاردتومان وغارت های دیگه که داره صورت میگیره ازحق من وتو...تکلیف چیه؟؟؟بیچاره ها..
نا شناس 29 دي 1390
از کجا اینقدر مطمئنید عکس خودش باشه و روتوش نباشه؟
آرش 29 دي 1390
او ازايران مهاجرت نموده اندو تابع فرهنگ آنهاشده است درنتيجه وقتي رفتارش مغايربااصول فرهنگي آنجانيست چرا ما بايد با ترازوي خود او را نكوهش كنيم؟ مگرايشان تنها ايراني است كه اين گونه مي باشد؟
نا شناس 29 دي 1390
کی گفته از فیس بوکش پاک شده؟ هنوز سر جاشه و بیش از پنج هزار و دویست تا لایک هم داره!
نا شناس 29 دي 1390
گلشيفته به دنبال روياء وهدفش رفت كه همون معروفيت ومشهورشدن"نه خودنمايي وانگشت نشون كردن سينماي ايران"خواهشن درست قضاوت كنيد.
نا شناس 1 بهمن 1390
گلشيفته گرسته برهنه شدن بود فقط براي همين موضوع مي خواست پناه به كشورهاي غربي ببرد. بقيه حرفهايش حرف مفت بوده و هست او فقط حسرت برهنه شدن را داشت كه به آن هم رسيد. خدايا پناه مي برم به خودت از شر شيطان رانده شده . گلشيفته دوست و يار شيطان رجيم است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.